-
Ingatlankezelés
-
Ingatlankezelés
Ingatlankezelés
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata döntése értelmében az Önkormányzat kizárólagos tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásával kapcsolatos feladatokat 2013. január 1. napjától kezdődően az Önkormányzat nevében és megbízásából a Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. végzi.
A Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. – egyebek mellett – az alábbi feladatokat látja el:
- Az Önkormányzat döntése alapján megköti, módosítja, megszünteti lakás- és helyiségbérleti szerződést;
- Előírja, nyilvántartja, kiközli, beszedi a lakás- és helyiségbérleti díjat, a használati díjat;
- Ellátja a lakás és a helyiség átadás-átvételével, valamit visszaadásával kapcsolatos feladatokat, leltárt és jegyzőkönyvet vesz fel, ellenőrzi a lakás és helyiség rendeltetésszerű használatát, valamint a bérlő szerződésben foglalt kötelezettségei teljesítését;
- Nyilvántartja és kezeli mindazokat a személyes adatokat, melyek a bérbeadás feltételeinek megállapítása, a bérbeadói hozzájárulásokban való döntés érdekében szükséges;
- Felszólítja a fizetési kötelezettségüknek eleget nem tevő bérlőket, intézkedik a kintlévőségek behajtása iránt, a bérleti jogviszony megszűnése esetén megteszi a lakás és helyiség kiürítése iránt szükséges intézkedéseket;
Elérhetőségek, főbb adatok
Gyakran Ismételt Kérdések